woensdag 1 juni 2011

Baby Shoes in a Bowl / Babyschoentjes in een schaaltje
















I found a vintage bowl at home and the color of it is beautiful for the nursery. I also found old baby shoes that have almost the same color as the bowl. I placed this adorable couple in the nursery, but I will give these as a present to a friend who is pregnant too. So I will enjoy this sweet combination for a little while, but give it away with even much more joy :) A really nice idea for a baby shower or a baby present.
Love, C


Ik vond thuis een vintage schaaltje en de kleur is prachtig voor de babykamer. Ook vond ik oude babyschoentjes die bijna dezelfde kleur hebben als het schaaltje. Ik plaatste dit schattige stel in de babykamer, maar ik zal het weggeven als cadeautje aan een vriendin die ook zwanger is. Dus ik geniet nog eventjes van deze lieve combinatie, maar zal het weggeven met nog meer blijdschap :) Een erg leuk idee voor een babyshower of een kraamcadeautje.
Liefs, C

2 opmerkingen:

It's me zei

Achhhhh wat schattig....zo lieffffff....fijne dag morgen...xxx...

Claudia Leertouwer zei

Wat een schatjes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...