vrijdag 10 juni 2011

Porch pillows / Veranda kussens


































I am a pillow lover. You cannot have enough pillows is my opinion. I have lots of them in our living, bedroom, guest room and porch and I love them. I love to work with different fabrics and textures so the beauty of each pillow is visible for the eye. On the porch pillows make the porch softer and invite guests to sit down and relax. The pillow with the ruffles and lace is my favorite right now. I bought this one at www.hm.com and it was very affordable :)
Love, C









Ik ben een kussenliefhebber. Je kunt niet genoeg kussens hebben is mijn mening. Ik heb er veel in onze woonkamer, slaapkamer, logeerkamer en veranda en ik houd van ze. Ik houd ervan om te werken met verschillende stoffen en texturen zodat de schoonheid van iedere kussen zichtbaar is voor het oog. Op de veranda maken kussens de veranda zachter en het nodigt gasten uit om lekker te zitten en te relaxen. 
Het kussen met de roesjes en kant is momenteel mijn favoriet. Ik kocht deze bij www.hm.com en het was zeer betaalbaar :)
Liefs, C


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...