dinsdag 20 september 2011

Cornflowers / Korenbloemen


 I found these along side the road while riding on my bicycle. It was like finding me a treassure.
 Deze vond ik langs de weg toen ik om mijn fiets zat. Het was alsof ik een schat vond.

 Cornflowers, they're called. I don't know the name of the small white ones, but those are lovely too, are they not?

 Korenbloemen zijn het. Ik weet niet hoe die kleine witte heten, maar die zijn ook schattig, vind je niet?



I placed them in a vase I once got from a friend and placed them on my front porch.
 Ik plaatste ze in een vaas die ik eens van een vriendin gekregen had en plaatste die onder mijn veranda bij de voordeur.

 What treassures do you find? Tell us here or post your photo's on our facebook wall
love,
KJ

PS We LOVE comments!


Welke schat heb jij wel eens gevonden? Vertel het ons of plaats een bericht met foto op onze facebook pagina
liefs,
KJ

PS We zijn DOL op reacties!

4 opmerkingen:

Maia zei

Schitterend die korenbloemen!
Staan ook prachtig in dat vaasje!
Ik vind mijn dochter elke dag een "schat"!
Groetjes Maia

Nicole (MLBV crafting) zei

Prachtig bosje zo uit de natuur. Dat is inderdaad een echte schat. Ik raap iedere dag kastanjes van mijn oprit, iedere keer een kleine schat.
groetjes, Nicole

Room Seventeen zei

Heerlijk, geeft nog z'on lekker zomers gevoel!

Pleuntje zei

Wat een mooie vondst. Daar zou ik ook heel blij mee worden. groet Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...