dinsdag 6 december 2011

Mini pillows / Mini kussentjes



I’ve made these mini pillows from linen fabric in a sandcolor. The images were stamped on with Stayzon. The lighter one I printed with an injektprinter. Both methods work perfectly! 


Ik heb deze mini-kussens gemaakt van linen stof in een zandkleur. De afbeeldingen stempelde ik met Stayzon. De lichtere afbeelding printte ik met de injektprinter. Beide methoden werken perfect!



Very proud of my Dreams stamp, designed and made that one myself! It says: Dreams can come True if we have the Courage to Pursue them  {Walt Disney}

Heel trots op mij Dreams-stempel. Ontworpen en gemaakt door moi! Er staat: Dreams can come True if we have the Courage to Pursue them  {Walt Disney}


I finished most of the pillows of with cotton lace and pretty ribbon, some twine and a brad. They’re great for hanging in the christmastree or on a doorhandle.

De meeste kussentjes werkte ik af met katoenen kantjes en mooi lint, wat touw en een splitpen. Ze zijn geweldig voor in de kerstboom of aan een deurkruk.


Do you like this? Would you like to make some yourself? Please leave a comment.

Vind je dit leuk? Wil jij het leren maken? Laat even een reactie achter.

Love,
KJ

PS
in answer to the comments:
I've created the stamp with the Teresa Collins Stampmaker from Imagepack

Liefs,
KJ

PS
in antwoord op de reacties:
ik heb de stempel gemaakt met de Teresa Collins Stampmaker van Imagepack
oa te koop bij Scrapbookdepot


11 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Wauw dat heb je echt mooi gedaan zeg!!
Wat een kunstwerkjes!
Fijne avond
Yolanda

Marjon zei

Prachtig gemaakt en wat een mooie kleuren, zo lief met dat kantrandje...groetjes marjon

Mirjam zei

Erg mooi!
Ik ben heel benieuwd naar hoe je die stempels hebt gemaakt!
Groetjes Mirjam

Pleuntje zei

De kussentjes zijn schattig. Heb je de stempel laten maken ?
x Petra

Wonen in wit zei

Ze zijn heel leuk geworden!!
kun je misschien vertellen waar je de stempel hebt laten maken?
heb een aantal ideetjes om te laten maken maar weet niet waar

hoop wat van je te horen

Lieve groetjes,
Tamar

Verrassend Goed! zei

Zo, die zijn leuk geworden. Mijn complimenten hoor!
warme groet,
Marianne

24 Homes zei

Hoi allemaal, wat een lieve reacties,zo leuk dat je zo enthousiast bent! :-)(happy me!)
De stempel heb ik gemaakt met de Teresa Collins Stampmaker. Onderin de post heb ik een linkje gemaakt, die voert naar de websites.
liefs,
KJ

hokje zei

Wat heb je dat leuk gemaakt, ben altijd gek op zulke leuke zelfgemaakte spulletjes!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

little sweet things zei

Nooit geweten dat er een apparaatje bestaat waarmee je zelf stempels kan maken, dank je wel voor de tip!
Wist je trouwens dat je stempels weer prachtig schoon worden met een babybillendoekje?
Vind ze heel leuk je kussentjes!
Groetjes, Sas

My freakin' way zei

Hoi Karin Joan, ik ben net vers op je blog, en het lijkt me vreselijk leuk om deze kussentjes inderdaad zelf te leren maken...
Groetjes,
Diana

Sesil Cratin zei

Your creations are amazing and so beautiful. Thank you for sharing. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...