vrijdag 10 februari 2012

Gifts for KJ / Cadeautjes voor KJ































Just made some packages for KJ. I love how wrapping foil works with paper, fabric and other elements such as lace, flowers and rope. I also used a shoulder knot from an old dress to decorate... I am very creative, right? ha ha... ;)
Love, C






Net pakketjes voor KJ gemaakt. Ik hou van het effect hoe inpakfolie werkt met papier, stof en andere elementen zoals kant, bloemetjes en touw. En ik gebruikte een schouderbandje van een oude jurk om te versieren... erg creatief ben ik, toch? haha... ;) 
Liefs, C



PS
Dear english reader,
soon, we won't be posting in english anymore.
You can use the google translate button to read our posts in english or any other language.
But we hope you will keep feeling welcome on our 24Homes-blog.
love,
C&KJ




Pin It




9 opmerkingen:

Bonjade zei

Het cadeautje is al een cadeautje op zich ;)
Zo mooi

Fijn weekend

Mandy's Magnolia cards zei

Wauw echt alles wat jullie makens is GEWELDIG!!
Groetjes, Mandy

Mirjam zei

Fantastisch, wat een mooie cadeautjes heb je er van gemaakt. Bijzonder creatief mag je wel zeggen. Ze zien er zo feestelijk uit. Zulke cadeautjes zijn bijna zonde om open te maken...
Ik wens je een heel fijne avond en een geweldig mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

24 Homes zei

Hele mooie foto's, girly. Ze zijn zeker bijna zonde om uit te pakken. Claire en ik pakken dan ook altijd eerst ons fototoestel voordat we elkaars kadootjes uitpakken, hihi.
liefs,
KJ

House of Seasons zei

Het is me gelukt!!!!
De link naar jullie staat op mn blog.
Ik hoop dat er gekeken wordt naar jullie droom!
Liefs
Lia

Anne-Marie zei

Dag dames, bedankt voor jullie lieve reacties! Mijn pillowframe is af, morgenochtend een mooie foto maken en dan komt'ie in een post. Ik zal jullie een mailtje sturen. Nogmaals bedankt voor de super uitleg!
Leuk ingepakt die kadootjes, dat vind ik ook altijd weer erg leuk om te doen.
Fijn weekend. Groetjes, Anne-Marie

Pleuntje zei

Prachtig. Op deze manier ben je niet eens meer nieuwsgierig naar de inhoud. En wat een leuke reacties op mijn blog. Dank je wel dames. Mooi weekend X

hokje zei

Alleen de verpakking is al een kadootje op zich, wat heb je dit prachtig gedaan!

Fijn weekend. Liefs, Miranda

hipinholland zei

zeker ben je creatief!!!! mooi hoor.
En idd. inpakken met folie en ander materiaal is al een cadeau op zich! groet christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...