woensdag 18 april 2012

Pillowframes van Blomkje en Wenje




Onze facebook-volgers hadden het al gezien. Een tijdje terug kreeg ik per post een mooi ingepakt kadootje helemaal uit Friesland van Pietrik (>>Blomkje en Wenje).  Het pakje alleen al was een feest. Ingepakt in bruin pakpapier gedecoreerd met een geweldige vintage kaart, stempels en ruw touw.

 
Dit beloofde wel wat voor de inhoud! Het pakje was aan mij en Claire gericht. Alleen jammer dat Claire niet zo dicht in de buurt van mij woont, maar per whatsapp, liet ik haar meegenieten van iedere stap van het uitpakken.


Pietrik had al laten weten dat ze enthousiast aan de gang was gegaan met een Pillowframe en dat ze ons deze zou opsturen en toch was het spannend. Uitgepakt en wel lagen er voor mij twee unieke pillowframes, handgemaakt met liefde. Wauw, wat leuk om ze fysiek te mogen bewonderen. Toch nog specialer dan op het internet.



Wat ik ermee gedaan heb...?
dat zie je morgen, hihi

Breng een bezoekje aan Pietriks blog: Blomkje en Wenje
Ze blogt nog niet zo lang, is heerlijk creatief met kringloopvondsten en is bezig met de voorbereidingen van haar bruiloft. Allemaal in landelijk mooi Friesland.



Lieve Pietrik,
Het heeft even geduurd voordat ik het op onze blog plaatste, maar nogmaals: hartelijk bedankt! We vinden het echt superlief van je dat je zoveel moeite hebt gedaan om ons zo blij te maken. Dikke knuffel voor jou!

lieve groetjes,
KJ

PS
klik hier voor mijn PillowFrame tutorial

8 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

wat superleuk!! en met zoveel liefde en aandacht ingepakt!!

fijne avond van Tjits

skimmia zei

Beautiful :-)

Elizabeth zei

Wat leuk! Ik had je tutorial nog niet gezien... een enorm leuk idee en dan ook nog eens zo mooi uitgewerkt!
Complimenten hoor..

Groetjes, Elizabeth

Unknown zei

Ze zijn inderdaad prachtig! Ik moet er echt eens een keertje aan beginnen want je prachtige tutorial staat nog steeds op mijn to-do lijstje, het gaat mijn cadeautje voor moederdag worden denk ik! Nog even laten rijpen maar het komt er vast en zeker :)
Ik kom ook graag op Pietrik haar mooie blog, het is ook een heel gezellig blogvriendinnetje,
lieve groetjes, Sonja

Blomkje en Wenje zei

Oooh, wat lief dat je een hele post hierover hebt geschreven! Ik heb het graag voor jullie gemaakt, jij bedankt voor de tutorial. Er liggen inmiddels meer lijstjes en stofjes klaar...

Groetjes, Pietrik

♥Sanne zei

Hey Dames,

wat mooi ingepakt. Alleen het pakketje is al leuk om ergens neer te leggen. En de lijstjes zijn hartstikke leuk. Heb zelf ook al is zoiets half in elkaar gezet, maar nooit afgemaakt... Ken je dat? Beetje jammer. Maar ik ga nu lekker even een kijkje op haar blog nemen hoor.

lieve groetjes Xanne

p.s. ik vind jullie blog heel mooi.

24 Homes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
24 Homes zei

@Elizabeth: zo lief, dank je wel :-)
@Sonja: wanneer jij er een maakt, wordt t vast echt een om te Sezoenen!;-)
@Pietrik: heel graag gedaan, was t minste wat we konden doen. Het was ook zo lief van je.
@Xanne: je wilt niet weten hoe-veel!! onafgemaakte projecten ik heb, hihi
liefs,
KJ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...