donderdag 27 september 2012

Woonbeurs Amsterdam


KJ en ik zijn vandaag naar de Woonbeurs in Amsterdam geweest. Altijd leuk om inspiratie op te doen! Hierbij wat foto's zodat - als je niet bent geweest dit jaar - mee kunt genieten en - als je wel bent geweest dit jaar - nagenieten.
Liefs, Claire


Mooie structuren en patronen


 
Een heerlijke werkplek met vintage feel...

Het Ariadne at Home huis was onze favoriet, net als vorig jaar. Ze hebben veel gebruik gemaakt van nostalgische elementen en veel brocante. We zijn extra enthousiast omdat we hebben gezien dat onze webshop die aanstaande maandag zal worden geopend veel artikelen heeft in dezelfde stijl en sfeer! Leuk!












Pin It

4 opmerkingen:

Verrassend Goed! zei

Hi Claire, wat een prachtige post. Weet niet of ik er heen kan gaan dus ben blij dat ik op deze manier toch een indruk krijg. Wat zie ik daar nu....dat lijkt mijn lampenkapje wel. Hij staat deze keer ook in de Ariadne Brocante....moet ik toch even aan de styliste vragen want die heeft hem laatst wel geleend..... nou volgens mij hebben jullie weer genoten. Alvast veel succes met de website. Hebben we daarna weer even contact. liefs Marianne

Chrissie en Heidi zei

Zeker nagenieten ja! 't Was weer geweldig he?! Bij ons kun je ook nog nagenieten als jullie zin hebben :-)

24 Homes zei

@Chrissie en Heidi: wat een supermooie foto's!!
@Marianne: wat grappig dat dat jouw lampenkapje kan zijn! Hij was heel mooi!!! Tot gauw maar weer :)
Liefs, Claire

Old Red Barn zei

Mooie foto's! Ik vind de glazen voorraad/apothekerspotten én de houten stoel op het terras het mooiste.

Goedele

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...