maandag 30 september 2013

Give Away Actie Verlengd!

Hoi lieve allemaal,

we beseffen dat het wel heel kort dag was om de give away actie morgen te sluiten.
Daarom verlengen we het met enkele dagen en houden we ook de webwinkel nog enkele dagen open. 
t/m zondag 6 oktober
Dus, bij deze, als je het nog niet wist, heb je nu geluk :-)

Deel deze knop
 en vertel ons waar je het allemaal hebt gedeeld. 
Je dingt dan automatisch mee naar onze laatste give away!


Alvast bedankt dat je ons helpt om nog zoveel mogelijk te verkopen voor een laatste gift vanuit onze stichting. Lees meer hier

liefs,
C&KJ


2 opmerkingen:

Des guirlandes zei

Hoi Claire en Karin Joan,
Ik heb het vanmorgen op m'n blog gezet hoor. Meteen wil ik zeggen dat ik graag meedoe met de verloting van deze geweldige Give-Away.
Groetjes,
Barry

A fresh start of me zei

Ik ga het veranderen op mijn blog...
Hopelijk komen er nog veel mensen in jullie webshop..
Groetjes Chris

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...